2010. április 18., vasárnap

Abigail

Nagylányom 6 évet töltött március 19.-én. Régi kívánságára elkészítettem egy barbis tortát. Nagyon izgultam, hogy fog-e sikerülni, mert soha nem ügyeskedtem ennyire... Nagyon örült neki, és még ajándék is került elő, egy szoknya blúzzal, amit régebb kaptunk valami használt ruhákkal. Nekünk minden ajándék, amit kapunk és szeretnénk hálás életet élni, mert az Úrtól jön minden jó adomány! Tudom, ha nagyobbak lesznek, egyre nehezebb lesz igényeiket betölteni, de igyekszünk megtanítani nekik a megelégedett élet titkát.
A barbi babákért soha nem rajongtam, de nem sikerült elkerüljük, vagy félretegyük őket. Még mindig szeretnek velük játszani. Nem tudom, más anyuka hogy tudja lányait távol tartani ezektől.

5 megjegyzés:

  1. Isten eltesse ,megha utolag is!Szerintem szep a torta!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a tortához! Nagyon ügyes vagy! Aranyos nagylány lett Abigail!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse az ünnepeltet. A torta nagyon aranyos!! Egyébként mi sem vagyunk Barbie pártiak, ugyhogy nem vagy egyedül!! :)))
    Áldott hetet Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Utólag is boldog szülinapot. :)
    Én sem szeretem ezeket a babákat, de persze nekünk is van néhány és nagyon sokat játszanak velük. Ez van. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is kívánok utólagosan is Sok számos évet!
    A barbie babákról, vagy babákról általában...
    Van bébi babánk, barbie is - kaptuk őket rokontoktól testvérektől akiknek a gyerekeik kinőttek belőlük. Nekünk 2 fiú után lett lányunk és nem bánnám akármilyen baba lenne az, ha látnám hogy játszik velük, úgy igazán szívvel lélekkel. Telma inkább autózik, bunyózik, mint ahogy bátyuskáéktól látja... Nemrég hozzáfoott főzőcskézni, az már valami!

    VálaszTörlés