2010. április 16., péntek

1 nap

Kedves olvasóm, előre is megköszönöm hogy engem is felfedeztél a nyagyvilágban.
Élek és szeretnék még jobban élni, hogy értelmessé és örömmé tegyem a hétköznapokat. Azért írok, hogy jobb kapcsolatom legyen a magyar világgal, és hogy többen imádkozzanak értünk. Mert nagy az ereje a hivők imájának!
Jelenleg itthon nevelem kisebbik lányomat, Annabellát, aki 14 hónapos mosolygós baba. Abigail és Anita óvodások és én büszke vagyok rájuk, mikor dicséretet kapnak az oviban magatartásukért.

9 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy itt is vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Én is örülök neked és olvasni foglak. :))
    De jó.:)

    VálaszTörlés
  3. Én is üdvözöllek és köszönöm, hogy olvasóm lettél! :)
    Áldott hétvégét kivánok Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Előre örvendek, hogy fogok tudni rólatok egy kicsit többet. Üdv, Márta

    VálaszTörlés
  5. szia:)örülök hogy te is itt vagy és igy többet tudhatok rólataok!várom irásaid!

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlenul is orvendek,de ha baratnoim ismernek, s az Uram es Megvaltom ismer s ismered, ez eleg!

    VálaszTörlés