2010. október 20., szerda

Nosztalgia FREIZEIT

Emlékeztek a gyönyörű hunyadi tájon szervezett táborokra???
Életrevaló kapcsolatok jöttek létre ott, felejthetetlen élmények az Úrral és egymással... a férjemmel a patak partján ismerkedtem meg, talán véletlen volt?? Sokan a hunyadiak közül egy ilyen táborozás után léptek házasságra... és remélem még most is boldogan élnek.
Mi is boldogan mentünk a nyáron oda gyermekeinkkel, hogy megmutassuk nekik azt a mesebeli helyet...


Aug. 5-én jártunk ott. 10 éve ismerkedtünk meg ott. Megünnepeltük egy kis sült szalonnával. Finom volt!

6 megjegyzés:

  1. :).
    Szépek vagytok. Milyen nagy már Anabella!

    VálaszTörlés
  2. De jóóó! Mi is elvittük a gyerekeket, a násztunk éttermébe. Néhány éve mikor a hugom ment férjhez, és indultak nászútra, kérdezi egyik fiunk: Anya, mi az a nászút???... gondolkodik kicsit aztán azt mondja: jaaaaaaaaaaaaa, "nájsz" út!!! Éééértem már!!!

    VálaszTörlés
  3. igen, ők nagyon élvezik a mi történetünket hallani, és el kellett játsszuk nekik a találkozásunkat... és örömmel emlékezhetünk vissza, mert szép emlék, nincs mit szégyenkezzünk, hanem büszkén elmondhatjuk akárkinek.

    VálaszTörlés
  4. köszi az emlékeztetést:))valójában gyönyörü tájak!Olyan aranyosak a lányok:)Mi boldogok vagyunk:)Remélem ti is azok maradtok mindig!Üdvözlöm szüleidet is szeretettel!

    VálaszTörlés
  5. de jó, hogy rádtaláltam:)
    gratulálok 10 éves évfordulótok alkalmából:)))
    nekünk idén a 20.volt:)kerek számok...szép évek,sok szép emlék...és már nagy gyerekek...mi pedig idősbödünk:)))így szép és így jó:))))
    puszilunk:)

    VálaszTörlés
  6. Én is ott ismerkedtem meg Tibivel (az enyémmel:), annak a pataknak a partján. Csak akkor még nem gondoltam, hogy ez lesz belőle. :)

    VálaszTörlés